AKADEMIA AVIDY to przestrzeń do rozwoju każdego przedsiębiorstwa poprzez inwestycję w kapitał ludzki. Organizowane przez nas szkolenia skupiają się na rozwijaniu kompetencji ‘miękkich’, które mogą zaprocentować zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym Twoich Pracowników. To natomiast przekłada się nie tylko na pozytywne postrzeganie Pracodawcy, lojalizację z miejscem pracy, czynnik integracyjny, ale również na wzrost produktywności zawodowej. To krok do przodu, aby nie zostać w tyle.

Interesują Cię SZKOLENIA DLA PRACOWNIKÓW jednak obawiasz się wysokich kosztów? Dobrze trafiłeś/aś, gdyż przygotowaliśmy wyjątkowo atrakcyjną propozycję współpracy. 

TAK- współpracy, bo w trosce o Twój portfel przyjedziemy i przeprowadzimy szkolenie w dogodnym dla Ciebie miejscu i czasie. 

 

Co odróżnia nas od dużych firm szkoleniowych?

– nasze szkolenia opracowane zostały w myśl o potrzebach Twoich Pracowników, ale są szyte na miarę Twoich realnych możliwości

– NIE narzucamy sztywnych lokalizacji i terminów- dostosowujemy się do Twojego kalendarza 

– wywodzimy się ze środowiska, które zarządza sprzedażą, obsługą klienta oraz kapitałem ludzkim- nie jesteśmy oderwani od rzeczywistości- Twojej rzeczywistości

– z wydarzenia tworzymy dla Ciebie WARTOŚĆ MARKETINGOWĄ- o szczegóły zapytaj nas bezpośrednio J

 

Dwa warianty współpracy:

  • ️ Ekonomiczny:

– gdy zależy Ci na minimalizacji kosztów- przeprowadzimy szkolenie w Twojej firmie

  • ️ Komfortowy- możliwość organizacji szkolenia np. w hotelu:

– gdy chcesz połączyć szkolenie np. z wyjazdem integracyjnym

– gdy chcesz nadać wydarzeniu prestiżu (np. jako wygrana w konkursie na najlepszy wynik, czy docenienie najbardziej zaangażowanych pracowników w firmie)

 

Chcesz zapoznać się z programem konkretnych szkoleń i poznać warunki finansowe?

ZAPYTAJ NAS O SZCZEGÓŁY!

tel.: +48 690 960 365

e-mail: kontakt@akademiaavidy